Search

Retourneren

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden een goede service. Wij doen er dan ook alles om jou het ultieme product te leveren. Toch kan het voorkomen dat het ontvangen product niet helemaal naar wens is. Hieronder geven we antwoord op de belangrijkste vragen over het retourneren van Smartblinds producten. Heb jij een andere vraag? Neem dan gerust contact op met ons serviceteam!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Al onze producten worden geheel op maat gemaakt. Om die reden is het niet mogelijk om je bestelling te retourneren.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Heb je een ander product ontvangen dan je had besteld? Dat is niet de bedoeling! Lees wat je kunt doen op onze klachten pagina.

Het ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Heb je producten ontvangen die beschadigd zijn? Dat is niet de bedoeling! Lees wat je kunt doen op onze klachten pagina.

Ik heb een meetfout gemaakt, wat nu?

Heb je een meetfout gemaakt en daarom nu een niet-passend product in huis? Geen paniek! Lees wat de mogelijkheden zijn op onze meetverzekering pagina.