Search

Meetverzekering

Heb je per ongeluk een meetfout gemaakt en dus een niet-passend product ontvangen? Geen paniek! Van ons krijg je gewoon gratis een nieuw product opgestuurd. Fouten maken is immers menselijk ;-) Hieronder lees je hoe je van onze Smartblinds meetverzekering gebruikmaakt.

Hoe maak je gebruik van Smartblinds meetverzekering?

Als je verkeerde afmetingen hebt doorgegeven tijdens het bestellen kun je tot 2 weken na ontvangst van je product(en) gebruik maken van de Smartblinds meetverzekering. Heb je een groter product nodig? Dan betaal je enkel het verschil en de nieuwe verzendkosten. Heb je een kleiner product nodig? Dan betaal je enkel de nieuwe verzendkosten. Ga in je klantaccount naar ‘Meetverzekering aanvragen’ en selecteer het product waarvan de afmetingen foutief zijn doorgegeven. Verander de verkeerde afmetingen voor de juiste. Check tweemaal of de afmetingen nu wél kloppend zijn en dien je aanvraag in. Je ontvangt nu van ons een orderbevestiging en updates over de status van je nieuwe bestelling!