Search

Verzending & bezorging

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden een goede service. Wij doen er dan ook alles aan om bestellingen zo goed en spoedig mogelijk bij je thuis te bezorgen. Hieronder geven we antwoord op de belangrijkste vragen over de verzending en bezorging van je bestelling bij Smartblinds. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan gerust contact op met ons serviceteam via de live chat, een e-mail of bel ons!

Wat zijn de verzendkosten?

Die zijn er niet. Bij Smartblinds leveren we iedere bestelling gratis, ongeacht de bestelwaarde. Sterker nog, bij iedere bestelling (exclusief losse accessoires) leveren we een gratis 3 meter lange USB-C oplaadkabel mee ter waarde van €14,99!

Wat zijn de levertijden?

De levertijd van onze producten verschilt per productcategorie. Voor het op maat produceren en leveren van je Smartblinds bij jou aan de deur rekenen we de volgende levertijden:

  • Rolgordijnen: binnen 15 werkdagen

  • Duo rolgordijnen: binnen 15 werkdagen

  • Plisségordijnen: binnen 15 werkdagen

  • Jaloezieën: binnen 25 werkdagen

  • Gordijnrails: binnen 15 werkdagen

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel verzenden wij naar Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en het Britse vasteland (Wales, Engeland, Schotland). We leveren (nog) niet aan andere landen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is geplaatst krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Nadat je order is geplaatst, gaan we hard aan de slag om je producten volledig naar wens te produceren. Wanneer jouw bestelling geproduceerd is, word deze met exclusief transport verzonden (op iedere dinsdag) naar het sorteercentrum van NE DistriService, onze transportpartner.

Zodra je bestelling door NE DistriService is gesorteerd, krijg je van hen informatie over de leverdatum en dag.

Moet ik thuis zijn op het moment van leveren?

Ja, er moet iemand thuis zijn als je bestelling geleverd wordt. Je wordt daarom tijdig geïnformeerd over het verwachte levermoment van je bestelling. Wil je het moment van bezorgen wijzigen? Geef dit dan door bij onze pakketdienst NE.

Met welke transportpartners werken jullie?

Voor het transporteren en bezorgen van Smartblinds werken wij samen met NE DistriService. De verzending van onze accessoires zoals afstandsbedieningen verzorgen we in samenwerking met UPS.

Mijn track and trace code van NE DistriService werkt niet

Je kunt een track and trace code van NE DistriService ontvangen. Op het moment dat je deze code ontvangt is jouw bestelling nog onderweg naar het sorteercentrum. Wees dus niet ongerust over je bestelling wanneer je track and trace code niet werkt, verder informatie volgt vanuit NE DistriService zodra je pakket is gesorteerd.

Zendingen via UPS

Onze accessoires worden niet op maat geproduceerd, maar rechtstreeks verzonden vanuit ons hoofdkantoor. Hiervoor gebruiken we een andere transportpartner, namelijk UPS. Ontvang je een pakket van UPS, dan bevat dit altijd uitsluitend je accessoire(s). Over de levering van je Smartblinds ontvang je verder informatie via NE DistriService.

Vraag gratis stalen aan Gratis stalen