Search

Retourneren

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden van een goede service. Wij doen er dan ook alles om jou het perfecte product te leveren, precies zoals jij het hebt geconfigureerd. Toch kan het voorkomen dat het ontvangen product niet helemaal naar wens is. Hieronder geven we antwoord op de belangrijkste vragen over het retourneren van Smartblinds producten. Heb jij een andere vraag? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice door ons te bellen of mailen, of neem contact op via de live chat!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Smartblinds producten worden volledig op maat gemaakt. Op maatwerk is er geen retourrecht van toepassing. Om die reden is het niet mogelijk om je bestelling te retourneren.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Is het product anders dan hoe jij het hebt geconfigureerd? In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Op de pagina klachten lees je hoe je een melding kunt maken van je verkeerd geleverde product. We beoordelen je klacht en doen alles binnen onze macht om jouw zo snel mogelijk te voorzien van een goed product.

Het ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Heb je producten ontvangen die beschadigd zijn? Dat is niet de bedoeling! Op onze klachten pagina lees je hoe je een beschadigd product bij onze klantenservice kunt melden.

Ik heb mijn product verkeerd ingemeten?

Heb je een meetfout gemaakt en daarom nu een niet-passend product in huis? We begrijpen dat dit heel vervelend is. In dit geval verzoeken we je om contact met onze klantenservice op te nemen, om de situatie te beoordelen.

Vraag gratis stalen aan Gratis stalen