Search

Verzending & bezorging

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden een goede service. Wij doen er dan ook alles aan om bestellingen zo goed en spoedig mogelijk bij je thuis te bezorgen. Hieronder geven we antwoord op de belangrijkste vragen over de verzending en bezorging van je bestelling op Smartblinds.nl. Mis jij een vraag? Neem dan gerust contact op met ons serviceteam!

Wat zijn de verzendkosten?

Niets, nada, noppes. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening! Zodra wij kunnen leveren, wordt je bestelling dus gratis bij je aan huis geleverd. Ongeacht de bestelwaarde van je bestelling.

Wat zijn de levertijden?

Al onze producten worden op maat gemaakt en deze proberen wij zo snel mogelijk te produceren. Tijdens onze pre-order fase kunnen wij nog niets zeggen over de levertijd. Via e-mail word je op de hoogte gehouden van je bestelling. Ook in je klantaccount kun je de status van je bestelling inzien.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is geplaatst krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Vervolgens word je op deze manier ook op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Deze kun je ook via je klantaccount inzien. Op de dag van bezorging krijg je bovendien altijd een track-and-trace om de exacte levertijd in de gaten te kunnen houden. Lukt het je niet om thuis te zijn en wil je je bestelling op een ander moment laten leveren? Dat kan. Je geeft het gewenste levermoment eenvoudig door bij onze pakketdienst UPS.

Moet ik thuis zijn op het moment van leveren?

Ja, er moet iemand thuis zijn als je bestelling geleverd wordt. Je wordt daarom tijdig geïnformeerd over het verwachte levermoment van je bestelling. Wil je het moment van bezorgen wijzigen? Geef dit dan door bij onze pakketdienst UPS.

Welke pakketdienst bezorgt mijn bestelling?

Voor het transporteren en bezorgen van onze producten werken wij samen met UPS.